Djeca će također glumiti u predstavi Ogledalce za koju će izraditi rekvizite i kostime, a predstava će biti snimana te uz suglasnost i odobrenje roditelja djece poslana roditeljima putem virtualnih medija.
Stihovi Grigora Viteza koje će djeca čitati i recitirati su sljedeći: Stanovi, Švelja, MI djeca, Olovko, olovko, Gitara jesenjeg vjetra, Neposlušne stvari, Kakve je boje potok?, Kako živi Antuntun, Jedna breza mala, Otvori prozor proljeću.
" >MJESTO:
Dječji vrtić Grigora Viteza,
Ratarska 5, Zagreb, 10000
VRIJEME:
Početak programa: 23.04.2021 u 21:00
Kraj programa: 23.04.2021 u 21:21
RADNJA: Projekt u suradnji dvije odgojne skupine iz Dječjeg vrtića Grigora Viteza, njihovih roditelja i knjižnice Voltino zamišljen je tako da se djeca i roditelji upoznaju s ljekovitom moći knjige na sljedeći način: odgojiteljice će iz knjižnice Voltino posuditi djela Grigora Viteza te će stihove Grigora Viteza čitati i recitirati s djecom u vrtiću, a roditelji će dobiti isti zadatak da čitaju djeci kod kuće. Stihove koje će djeca čitati i recitirati u vrtiću odgojiteljice će zabilježiti videozapisom. Simbolično je zamišljeno da se roditelji i odgojitelji povežu putem videopoziva 23. travnja 2021. u 21. sat (zajedno od 21-21, 21 sat) budući da je i 2021. godina proglašena godinom čitanja. Djeca i roditelji će jedni drugima čitati i recitirati stihove Grigora Viteza koje su prethodno uvježbavali i čitali. Djeca će također glumiti u predstavi Ogledalce za koju će izraditi rekvizite i kostime, a predstava će biti snimana te uz suglasnost i odobrenje roditelja djece poslana roditeljima putem virtualnih medija. Stihovi Grigora Viteza koje će djeca čitati i recitirati su sljedeći: Stanovi, Švelja, MI djeca, Olovko, olovko, Gitara jesenjeg vjetra, Neposlušne stvari, Kakve je boje potok?, Kako živi Antuntun, Jedna breza mala, Otvori prozor proljeću.
SUDJELUJU:
djeca iz odgojnih skupina Medvjedić i Tigrić iz Dječjeg vrtića Grigora Viteza, odgojiteljice Božica Knežević i Mirta Pucek u suradnji s pedagoginjama vrtića Knapić i Vanjak
OGANIZATOR: