1. b – ponovno čitanje knjige/slikovnice koju su učenici pročitali za vrijeme nastave na daljinu – predstavljanje naslova i poruke knjige/slikovnice crtežom/plakatom
3. a – oslikavanje naslovnice omiljene knjige
3. b – postavljanje omiljenih naslova na virtualnu policu; predstavljanje omiljenog naslova fotografijom, tekstom, videozapisom čitanja ulomka iz knjige.
" >MJESTO:
Katolička osnovna škola "Josip Pavlišić",
Omladinska ulica 14, Rijeka, 51000
VRIJEME:
Početak programa: 23.04.2020 u 08:00
Kraj programa: 23.04.2020 u 15:00
RADNJA: Aktivnosti po razrednim odjeljenjima: 1. b – ponovno čitanje knjige/slikovnice koju su učenici pročitali za vrijeme nastave na daljinu – predstavljanje naslova i poruke knjige/slikovnice crtežom/plakatom 3. a – oslikavanje naslovnice omiljene knjige 3. b – postavljanje omiljenih naslova na virtualnu policu; predstavljanje omiljenog naslova fotografijom, tekstom, videozapisom čitanja ulomka iz knjige.
SUDJELUJU:
učenici 1.b, 3.a i 3.b razreda Katoličke osnovne škole "Josip Pavlišić"
OSVRT:
U Katoličkoj osnovnoj školi "Josip Pavlišić" u Rijeci u manifestaciju su se uključili učenici 1.b, 3. a i 3.b razreda, svatko u svojoj virtualnoj učionici.
Učenici 3.b razred su ovogodišnju Noć knjige proslavili na malo drukčiji način. Imali su priliku postavljati svoje omiljene online naslove u virtualnu policu koje se nalazi na linku: http://linoit.com/users/barbara_stipetic/canvases/No%C4%87%20knjige%202020.%20-%203.b
Čitanjem ulomaka, kratkih priča i postavljanjem zanimljivih bilješki o knjigama imali su zadatak potaknuti ostale učenike svog razreda na čitanje.
Učenici 3.a razreda su se u vremenu idealnom za druženje s knjigom prisjetili svoje omiljene knjige koju su pročitali. U manifestaciju su se uključili osmišljavanjem i oslikavanjem naslovnice njihove omiljene knjige.
Učenici 1.b razreda su tijekom nastave na daljinu čitali mnogo priča, slikovnica i knjiga. Budući da nas svaka knjiga nečemu uči, imali su zadatak odabrati knjigu/slikovnicu koja im se najviše svidjela i napisati pouku. Neki su učenici pisali zašto vole čitanje.
OGANIZATOR: